Selasa, November 28, 2006

What A Messy Day!

Pagi yg cukup indah utk aku memulakan sesi menulis blog tp tak berapa indah utk aku lalui... Aku tgh menghitung saat dan detik sbb esok da kena submit assignment tapi aku blom siap lagi. Aduh! Aku try nk buat smlm tp tareti la. Dh la pening ngn group project utk HRM lagi.. pastu baru hari ni group B.Com 2 aku tu nk bincang pasal presentation esok. Esok nk present hari ni baru nk discuss??? Gila betol!! Dh la aku ada kelas time diorang nk discuss tu. Pening aku pening!

Lepas abes kelas mesti la group aku yg kelas HRM tu nk bincang pasal project kitorang tu. Abestu bila aku nk p jumpa group B.Com 2 tu?? Ishh.. kacau betol! Seblom kelas aku ada discussion ngn group utk sbjk Marketing. Ahhh.. Apsal semua pilih nk discuss hari Selasa ni?? Masalahnya semua group yg aku join tu adalah org yg berlainan. That means utk kelas HRM aku group ngn org ni.. utk Marketing plak ngn org lain dan begitu la ngn B.Com 2.. semuanya org yg berlainan. Diorang semua ni bukan sekelas. Tu yg masalah besar tu. So, aku pegi yg mana aku sempat pegi je. Presentataion esok aku taktau la jadi cmna. Tawakal je la..

Tghari japgi aku p discussion utk Marketing dulu pastu tengok la cmna. Bak kata pepatah; jangan "Yg dikejar tak dapat, yg dikendong keciciran!" Aku nk breakfast jap. Bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feel free to drop any comments! =]