Isnin, November 13, 2006

I'm Tension!!

#currently playing ~ Rihanna - Unfaithful

Malam ni rasa takda mood sesgt. Rasa mcm nk marah kt semua org tp bila pikir-pikir balik apa kejadah plak nk marah tak tentu pasal. Ntah la..tension kot. Hmm, ni mmg aku betol-betol tension ni. Kali ni mmg rasa nk meletup je tp sabar je la.. Ni la padahnya bila dpt group member yg tak ...... Taktau nk describe mcm mana.

Tau la ptg td hujan..katak-katak ni sibuk lak menyanyi riang tgh-tgh mlm cmni. Dh tu kt luar bilik aku je tu. Adoii!! Tiba-tiba rasa sedih plak.. bila tgh tension cmni takda pula tempat nk mengadu. Yelaa..kawan-kawan tgh sibuk ngn exam skang ni. Tak sampai hati pulak nk kacau konsentrasi diorang.


Apsal mlm ni boleh feeling blue pulak ni?? Sedih tak tentu pasal. hahahaha(gelak tahap takda emosi!) Rasa-rasa smlm ke mlm sblm tu ntah aku ada termimpikan Nadia. Rindu plak kt dia. Taktau la kat mana dia skang ni. Dlm mimpi tu dia dh sombong ngn aku. Sedih aku! Aku nk sgt jumpa dia sbb dia la kawan aku yg paling baik sekali tp syg aku tak reti nk hargai. Dh 4 thn aku lost contact ngn dia. Hopefully suatu hari nnt aku dpt jumpa Nadia balik. Amin!


p/s~ terima kasih utk Zawiyah dgn Zuraimi sbb sudi dgr aku lepaskan geram td!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feel free to drop any comments! =]