Rabu, November 15, 2006

RealisingSomething!!

#listen to - Samsons : Kenangan Terindah

1st skali aku nk ucap bebanyak tima kasih pd Ejer sbb da tolong aku td. Then, aku nk mintak maap pd sesiapa yg aku da 'ganggugugat' seblom ni. Erm,td baca blog ZALINA. Da lama aku tak jenguk page dia sebenarnya. Td pn cuma sempat baca latest blog je.. yg lain tu tak sempat nk baca. Tp, apa-apa pn aku suka dgn blog dia yg b'tajuk "CINTA" tu. Bkn nk komen psl 'cinta' ke hapa tp pasal apa yg dia tulis tu. Aku petik skit apa yg dia tulis tu yg menarik minat aku td....

"Tanyalah diri sendiri..apakah makna CINTA kita?Adakah dgn memperlihatkan di kalangan ramai keintiman kita dgn pasangan kita?Adakah dgn mengucapkan kata2 cinta dgn panggilan dan sms yg berpanjangan?Adakah dgn menangis, tidak mahu makan minum tatkala berlaku perkelahian?Fikirkanlah wahai sahabat2ku.. "

Banyak lg yg dia tulis sebenarnya tp cukup la kalo setakat tu je dulu yg aku 'petik'. Kang marah pulak tuan pnya blog tu aku 'kidnap' ayat-ayat dia. hehehe. Sebenarnya kalo baca apa yg aku copy paste tu tak la best sgt. Nk lg best baca semua sekali kt blog Zalina. Masa aku da abes baca tu aku rasa sependapat ngn Zalina. Taktau la kenapa tp aku rasa aku pn macam dia jugak kot. Tak suka pompuan bertudung (yg free hair pn sama!) berpeluk-peluk ngn lelaki mcm dunia ni diorg yg pnya. Betol-betol menjatuhkan maruah pompuan bertudung. Eh, tersalah komen! Ni komen utk part couple tu.. Ok, back to the point! Kesimpulannya, cinta tu KARUT je! hahahaha. Sorry!

p/s~ tak related langsung ngn tajuk aku tu. ish3.. lantak laa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feel free to drop any comments! =]