Selasa, November 07, 2006

Kawan Tetap Kawan!

#currently listening to good charlotte - we believe

Memandangkan skang da pkl 11.45 mlm maka aku cuma nk tulis seringkas mgkn kt blog ni sbb aku nk pastikan aku shut down pc ni tepat pkl 12. Aku sdg mendgr luahan perasaan kwn baik aku time ni. Ala, apalagi kalo bkn problem org couple.

Thanks
sbb sudi ceritakan masalah kt aku ni walaupun aku bkn bleh bg nasihat yg bernas sgt pn. Kdg-kdg tu aku rasa nk tergelak pn ada dgn nasihat yg aku bg. Yelaa.. pandai-pandai bg nasihat walhal aku bercinta pn tak penah. Aku cuma boleh jd pendengar yg baik tp bukan pencerita yg baik. Kalo ada masalah apa-apa tu aku sedia mendengar tak kira pukul berapa sekali pn. Even kalo aku tgh tido pn aku tak kesah tp jgn selalu sgt ganggu tido aku dh la. Kalo dh tak tahan sgt tu.. tak tahu kt siapa nk ngadu tu.. baru la boleh ganggu tido aku,tau? huhu.

Tp yg selalu aku dgr ialah bab hati ngn perasaan la. Tak pn bab-bab pelajaran(ye ke?hehe) Sama la ngn aku pn.. aku pn selalu cerita bab-bab camtu kt kwn baik aku gak. Kesimpulannya,ini la gunanya kawan.. bukan setakat senang bersama tp sanggup susah bersama. Betul tak? See ya! Adios!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feel free to drop any comments! =]