Sabtu, November 04, 2006

OpenHouse..

arini g serdang ngn aween sama adik dia n julie. izura buat makan2 kt rumah dia. kitorang kumpul kt KL Sentral seblom naik komuter g serdang. yg tak best tentang kami adalah; sorang pn tak pakai baju kurung.. bkn aku xnak pakai tp dh yg lain2 tu semua nk pakai baju biasa je... aku ikut je la.

selasa ni turn rumah aku plak. hmm, nk masak apa ye pg2 buta tu?(diorang nk dtg pkl 9.30 pg.abesla aku..) erm, sian kt diri sendiri.. uhuk.. alamanda pn xpenah pegi :( hahaha. xmo tulis panjang2 bab ni sbb it's embarrassing me! pegi open house sakan aku arini.. dkt pkl 9 mlm br smpi rumah. huhu.thanks to my friend sbb tolong bawak aku td.. hahaha.. x sanggup nk menulis lagi. uhuhu..

nk chat ngn wiyah jap! td dia x bls sms aku.. see ya!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feel free to drop any comments! =]