Sabtu, November 11, 2006

Rendang Utk Mertua

#currently playing ~ nelly furtado - maneater


Lorr,cita tu abes cmtu je?? Penat aku tgk tp ending dia hampeh! Erm, aku maksudkan drama kt TV3 td lakonan Fazura tu. Suka tgk dia dlm drama tu.. nmpk sweet ja pakai baju kurung. Bkn tak ingat nk stadi tp mmg sejak awal lg aku nak sgt tgk drama tu.Jd, korban skit la masa stadi aku mlm ni.hehehe.Meh,nk komen psl drama td!

Kisah dia psl mertua yg tak suka kt menantu. Mst da bleh byg cmna jalan cerita dia,kn? So, aku taknak ulas lebih lanjut la pasal aku bkn wartawan hiburan yg tgh buat sneak preview utk wayang tp cuma sekadar nk komen dr sudut pandangan aku sendiri. Kira mcm komen psl teladan cerita tu la lebih kurang. huhu.

A good husband, a good wife but a TERRIBLE mother-in-law. Erm, a HORRIBLE one la coz she's not just hate her daughter-in-law but she's a bitch! How could she asked her daughter-in-laws to take a medicine to... erm, in Malay says 'gugurkan kandungan'. Sorry, I'm not good in English! (tergamak dia nk bunuh cucu dia sendiri??) In the end, her 'favourite' daughter-in-laws leave her and her husband at home bcoz they don't want to take care of the parents. She had stroke actually after 'jatuh tangga',kot. hahaha. Not so sure coz I don't watch at this part. Yeah, of course after the all things happened then she start to regret her mistakes. I thought in the end she'll be dead but suddenly Fazura came with the 'rendang' at her hands.hahaha.(ending cmtu je?aiyaa..) I hope that I don't get a mother-in-law like this.huhu.(tabik spring la kt Wan Maimunah sbb lakonan dia yg berkesan tu!)

Okey.Tamat sudah sesi komen.Nk sambung stadi balik.Lepas abes exam esok aku mmg free gila2 sbb esok ada openhouse kt rumah.Pastu Ahad sepupu aku blk kg seminggu.Nk p Putrajaya pn kakak aku ada Team Building kt Lumut Ahad ni sampai Selasa.Jd,kesimpulannya aku akan keseorangan la nnt.uhuhu.Good night!

2 ulasan:

  1. awk tgk gak citer tu.. ok juga. kesian tgk Fazura.. tu lah kalau mertua ngan menantu tak sebulu..

    TETAPI .. bila terkenang "AKSI FAZURA" yang hangat diperkatakan sedikt masa dulu.. rasa nyampah tgk lak... watak tu tak masuk la ngan fazura..

    BalasPadam
  2. hehe.. Fazura cute la. Tp sy tak minat sgt dia sbb dia dot..dot..
    Erm,Fazura vs Fasha.. which one is better?? eheh..

    BalasPadam

Feel free to drop any comments! =]