Rabu, April 04, 2007

Balik Kampung!

Yup, kalau tak ada aral melintang, malam esok aku akan balik kampung! Wah,tak sabar rasanya! hehehehe. Maklumlah.. kali terakhir balik pn masa Tahun Baru Cina aritu. Sebenarnya tak sabar nk tengok perubahan rumah aku. Entah berapa peratus dh siap? hehe..

Aku ikut kakak aku balik sebenarnya. Dia nk setelkan urusan kahwin dia tu jadi aku saja-saja join dia balik kampung sebab weekend aku takda kelas. Isnin kitorang balik sini dah. Kakak aku nk kahwin bulan 5 ni. So, ni kiranya balik nk buat persiapan terakhir la,kot.Entah la.. aku taktau sangat. Di sini aku nak jemput la kawan-kawan semua datang ke majlis perkahwinan kakak aku nnt. hehe. 19 May 2007. Ingat tarikh tu,tau!

Aku undur diri dulu. Petang ni ada kuiz untuk subjek management guru & quality. Aku belum abih study lagi. So,jumpa lagi!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feel free to drop any comments! =]