Khamis, April 26, 2007

aku terharu...

adeh,terharu siot nih! abg aku br call kejap td.. ckp yg dia dh mskkn duit. pastu dia ckp kalau ada apa-apa bgtau dia nnt. yg buat aku terharu sgt ni sbb dia kata telefon dia kena 'barred'(xtau eja) jd takleh call out la. jd dia call pakai public td. patutla tgk nombor 09-*** kt skrin. ingtkn sape laa td. agaknya abg aku tau yg aku x cam dia, br la dia ckp; "abg ni..". hoh,ingtkn lelaki mana laa td! hahaha. nyesal aku mintak duit dr dia.dh tu, lupa nk ckp tima kasih td sbb dia tergesa-gesa nk letak gagang tepon. hmm,aku bkn tgh darurat pn tp ntah knp aritu aku bleh terpergimintak duit kt dia. tp tu la satu-satunya abg aku yg aku tak segan silu nk minta duit.huhu. aku jarang mintak kt kakak aku. tak sampai hati! aku doakn abg aku bertambah-tambah la murah rezeki pasni. amin!

4 ulasan:

  1. isk2........takpe....asal abg takpe...air dicincang takkan putus eheehehe

    BalasPadam
  2. ye,btol... btol.. huhu. err,sapekah anda wahai encik/cik kronologi_asparagus?

    BalasPadam
  3. oh,encik zulfadli rupe2nye.. hahaha..

    BalasPadam

Feel free to drop any comments! =]