Sabtu, Oktober 28, 2006

Salam Aidilfitri!

Assalamulaikum. Selamat hari raya yg ke-5 utk semua. Aku br je sampai sini kira2 pkl 6 ptg td. Skang ni aku sensorang kt rumah sbb sepupu aku masih kt Klang. Adeh, adik aku bgtau kad raya khalis br sampai tghri td. hampeh btol! Tak sempat nk tgk. huhu. Cuti raya yg seminggu ni mmg best la. Macam2 aku nk tulis kt blog ni tp aku tulis apa yg terlintas kt kepala otak ni je la. Bkn la ada banyak benda best berlaku pn cuma kalo boleh aku nk catat semua start dr awal blk kg sampai la selamat tiba ke kelana jaya hari ni. hehe. eksited la pulak! Apa-apa pn aku nk ucap bebanyak tima kasih kt kenkawan yg telah hantar kad raya utk aku tu. (Suhaida, Zawiyah, Shahiddi, Sal, Shida, Khalis) Buat yg wish pakai sms pn tima kasih jugak utk korang.. (Adeq An, Ejer, Zulfadzli, Apizhakim, Hamdan, Ayu, Linda, Shamsarini ) Buat nama2 yg aku tak sengaja terlupa nk catat kt sini tu aku mintak maap la byk2. Kalo aku da ingat balik nnt aku tulis. dun worry! see you next blog! adios !

3 ulasan:

  1. emm..ye la diorang je yg igt kat awk...kiter bi tak de pun...bkn penting sgt pun...ajak jumpa pun tak nak...uWaaaaaaaaa

    BalasPadam
  2. opss.. ada tercicir nama,ye? sori2.. tak sengaja la tu.. jgn marah,k? =)

    BalasPadam
  3. hmm, br aku pasan.. mmg ada nama yg aku lupa letak pon. sori ye kenkawan! to - ain, zuraimi, husnul, aizly.. thanks for the sms wish! =)

    BalasPadam

Feel free to drop any comments! =]