Sabtu, Oktober 14, 2006

Berbuka Bersama-sama

What's On My Mind??

Hari ni ikut sepupu aku berbuka kt rumah bdk2 ofis dia lg. Mggu lepas pn ikut gak. Mula tu malas nk pegi tp dia ajak gak sbb kalo dok umah pn bkn ada makanan (xde org masak la hr ni sbb diorg tak berbuka kt umah!). Akhirnya aku ikut gak. Mggu lps berbuka kt umah bdk2 pompuan kt Puchong. Td kt umah bebudak lelaki ofis kak chak kt mn ntah. Aku x pasti lak tp seblom tu aku ade nmpk signboard tulis 'Tropicana'.. x jauh dr rumah diorg. Mmg meriah btol. Ramai gak yg dtg. Yg bawa anak, awek dan ntah sape lg (cthnye aku.. huhu).

Start buat kt sini la(umah sepupu aku ni) pastu semua nak buat gak. So, ikut turn la.. arini umah sape, luse umah sape.. tp bkn tiap hr la. Selang dua tiga hr cmtu.. Best gak tgk diorg semua. Yelaa, berbuka ramai-ramai. Erm, memandangkan td turn rumah bdk2 lelaki, jd lelaki la yg masak. Diorg buat tomyam. Bleh tahan! hehehe. Sape kate lelaki takleh masak,kn? ahahaha.. ok la.. sampai sini dulu. Rasa-rasa aku nk konsentret kt blog ni je sbb blog satu lg tu da tak wujud rasanya. Lega!

Till then, adios!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feel free to drop any comments! =]