Khamis, Oktober 19, 2006

giLa-giLa sHopPing..

Tajuk je gempak skit.. tp yg sebenarnya takde la cmtu pn. Erm, lps abes klas pkl 12.30 tu aku blk rumah jap.. tukar beg. Lps tu terus tggu bas nk ke stesen LRT tp td naik teksi je sbb bas lmbt. Dr lrt ke jln raya td, asyik eksesais je.. dh la bln2 posa nih. Mn taknya, lari msk dlm lrt.. pastu masa nk lintas jln pn kelam kabut je jln sbb masa tinggal lg 3 saat. huhu.. mcm-mcm..!!

Td p KL ngn Linda sama kakak dia berserta sorang lg kwn kakak dia. Hmm, kak dia beza betol ngn kak aku. Kak dia spoting je.. tak mcm kak aku. Pendek kata, mmg byk perbezaan la tp xyah la aku mention apa yg berbeza tu. Mula-mula tu aku mmg tak beli apa pn walaupn sbenarnya aku mmg nk beli byk benda gak cuma blom jumpa apa yg dicari. Linda plak sibuk cari baju raya.. sambil-sambil tu kami survey2 dulu area Masjid India ngn Jln TAR tu tp berploh kali pusing gak br la kami beli something.

Tadi tu mcm-mcm benda yg kami tgk dan jadi dpn mata kami. Mula-mula tu ada kes kecurian. Tgh kami berdua jln (masa nk kakak kpd Linda da blk aku rasa..) tiba-tiba terdgr org jerit; "pencuri, pencuri.." pastu nmpk pakcik tu kejar sorang pompuan ( bkn org melayu.. rsnya myanmar,kot) yg seksi gile babi.. hehehe.. sbb aku kata seksi.. sbb dia pnya baju da terdedah. nmpk *** dia. Linda ckp mulut pompuan tu berdarah tp aku xpasan la pulak. Dgr org cite td pompuan tu curi beg duit sape ntah. Mgkn td strategi dia x mengena smpi bleh terkantoi,kot.

Lps tu, ada plak sorang brader ni gaduh ngn pakcik yg jual pe ntah.. keronsang kot.. aku x pasti lak sbb pe tp masa tu hujan turun. Kami tersangkut kt dlm tu. Mksd aku kt area Jln TAR tu la. Dipendekkan cite, lps da abes beli belah kt situ kami p KLCC plak utk cr kasut. Masa kt dlm toilet kt LRT Masjid Jamek Linda Br sedar yg handbeg dia kena gores ngn pisau. Terkejut kitorang! Aku yg dok jln tepi Linda pn x pasan bila org tu buat cmtu. Nsb baik beg je yg kena, kalau kena bdn Linda ke.. cmna?

Dlm pkl 8 kami kt KLCC.. pas cr kasut je teros g McD. Mkn kejap je pastu blk rumah sbb da lewat. ngokngekngokngek.. da pkl 2 pg pn ni. Ada plak tgh2 mlm aku bleh p mandi?? Nk buat cmna.. dr x mandi langsung baik aku mandi je. Sampai rumah td pkl 10 tp tgk tv dulu. tu yg lmbt mandi tu.. Ni aku tgh pk berbaloi ke tak aku beli kasut yg sama harga ngn baju raya aku tu td? tapi.. mmg btol kata Linda.. kasut tu mmg kiut la. huhuhu. jgn jelez.. ;p okey la. babai..

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum... panjangnya citer shoping awak. Nasib baik tak kena kat awak yee...

    Apa2 pun.. kata balik Kg. Kg awak mana haaa

    tq

    BalasPadam
  2. kt mn kg sy? well, secret la.. huhu.. mn bley ckp.. nk tau tggu lps raya! ;p

    BalasPadam

Feel free to drop any comments! =]