Khamis, Mac 07, 2013

::Hey,I follow your blog!(",)::

Seriously, saya tak penah amik tau pasal blog ni semenjak saya dah delete wordpress saya. Alahai. Terlupa pula bila drop comment kat blog saya singgah tu, nama saya boleh terlink ke blog ni. Aduh,malu pulak rasanya bila saya baca entri lama. Nak delete pun susah.. ini pun menaip dari handphone. Faham-faham saja la. Banyak kekurangannya kalau blogging bukan dari pc atau laptop. Alahai,apa yang saya merepek ni? theehehe..

Saya cuma nak bagitau,sekarang ni saya dah jadi follower setia beberapa blog penulisan online. Ada yang saya cuma jadi silent reader dan ada yang saya dah mula rajin tinggalkan komen. hee. Diharap tuan blog tak marah ye kalau saya rajin sangat drop komen. Saya dah bookmark blog yang saya suka kat handphone ni.. tetiap hari saya gigih melawat kalau-kalau tuan blog ada update entri terbaru. haha. Nanti kalau ada kesempatan,saya nak listkan blog yang saya follow tu kat sini. Kira macam tolong promote blog diorang jugak la kan.. hee..

Okey la. Ada mood saya menulis lagi.

Bye.

2 ulasan:

  1. hehehe...
    x marah pon, lg suka adalah la kalo ade orng komen dekt en3 ktorng...
    rajin2 komen lg yer ^^

    BalasPadam
  2. Wow, terkejutnya tengok penulis fav akak sudi singgah blog akak yg tak seberapa ni! hehe.. tq dear..

    p.s - akak mmg suka drop komen tp sbb akak selalu baca entri awak dari hp, susah sikit la nk komen. kadang komen akak failed. nk baca blog kt ofis line x clear..hehehehe (unless balik lmbt mcm skrg)

    BalasPadam

Feel free to drop any comments! =]