Isnin, Julai 23, 2012

::random posting::

Hebat! Minggu ni asyik balik lambat. Saya dah betul-betul jadi seperti wanita bekerjaya. hahaha

Teruja dapat tulis blog dari pc..hee.. sampai taktau nak update apa.Ahahaaha

Ok,dah pukul 8.30 malam tapi masih kat office. Biasalah, dah jadi macam habit pulak balik lambat padahal bukan dapat satu sen pun. Ya, offfice saya tiada OT tapi saya rela je balik lambat.. walau dah berkali-kali cuba balik tepat pukul 6 tapi selalu gagal. haha. Ada juga staf terlebih rajin macam saya kan? Huhu. Tapi yang sebenarnya saya tak la keseorangan. Biasanya berdua dengan kawan la. Kadang-kadang bertiga..

Sampai bila nak 'rajin' macam ni entah la. Saya penat jugak balik lambat ni tapi kadang-kadang malas nak balik awal. Balik awal pun bukan ada buat apa-apa.. tu yang dah terbiasa balik lambat kot. Takpe la. semantara masih single rider ni balik je laa pukul berapa yang saya suka kan.. heee

Ok, stop dulu. Nak continue edit next post. Ni autopost ni sebab aritu tak sempat nak habiskan taip post ni. haha.

Adios!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feel free to drop any comments! =]