Selasa, November 20, 2007

Serabut!

Aku baru ingat nk off pc dan pegi tido tp sms dr ain buat aku tak jd tido. Dia minta aku tlg crkn yg asgmnt IS tu. Adoi,kenapa la tak msg aku awal2? Aku dh la baru smpi KJ pkl 11 td.

Ikut hati aku mmg nk tido awal mlm ni tapi tak sangka aku ada tetamu pulak. Kak Siti dan anak2 dia ada kt dlm blk aku. Aku terpaksa lakukan kerja dlm suasana yg sunyi. Takut anak-anak dia terjaga plak nnt.Aku letih ni. Tapi mcm tak selesa plak nk tido atas katil tu. Nk tido bawah,anak2 dia ada. Hmm.. cmna ye?

Erm,tu bkn masalah besar. Masalah yg kronik skrg ni ialah psl presentation esok. Slides tak siap lg la tu. Tadi ain ckp dh buat. Ish,mn satu ni? kenapa tak suruh anitha atau rubi yg tlg crkn? Kan ke dia tau aku blk kg dr mggu lps lg? mn la aku sempat nk buat asgmnt tu semua. Kadang2 aku rasa tension gak ngn diorg ni. Saling tak bekerjasama. Susah laa.. baik takyah buat dlm group. Buat individual. Lg senang!

Aku nk tido. Lantaklah apa nk jadi esok! Malas nk pikir..

Good night~!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feel free to drop any comments! =]