Ahad, Mei 06, 2007

Selamat Hari Lahir Amirul~~!!

currrently listen to : Fergie - Big Girls Don't Cry

Selamat hari lahir utk adik aku; Amirul yg ke-12 thn. Hahahaha.Dpt gak wish kt dia tghari td. Smlm excited gila nk wish tp time tu adik-adik aku dh tdo. Terpaksa la tggu tghari td lps diorg blk dr sekolah (kt Kedah Ahad adalah hr sekolah)

Aku pn tak sabar-sabar nk blk kg ni.Biasalaa.. pertama kali buat kenduri kahwin kt rumah. So,excited tu lebih skit la.huhu. Lg tiga paper seblom aku merdeka. Smlm paper LO. Rabu ni OB plak dan Khamis ni 2 paper serentak. Aiyaa~!! Kakak aku dtg sini smlm..baru je blk kejap td.Siang td dok berebut pc ngn dia la sampai tak sempat aku nk update blog. Dia dok layan vcd Mukhsin yg aku beli aritu.Pastu dia soh aku baca buku.Hoh,cmna nk baca kalo mata dok tgk cite tu..dh tu dgn langsir yg diturunkn..gelap la blk.Last-last aku bantai lena sampai ke ptg.Buku ke mana, cerita ke mana. Aku bgn je tgk dia pn tergolek sama kt tepi katil. Ishh.. ishh..

Lagi dua tiga hari, besday Asyraf pulak.Besday dia 9hb ni. Smlm dia buat call-me-back soh aku call dia la tu.Aku ingtkn dh tak wujud lg no. tepon dia tu sbb seblom ni aku call/sms tak penahnya dpt. Dia ckp nak duit skit.Pastu dia ckp bg RM20 pn jd laa.Kesian plak aku dgr.uhuh.Aku pn mintak la no. akaun tp dia sendiri xtau no. akaun dia.Bertuah pnya bdk! Dia soh call abg aku sbb abg aku ada simpan no. akaun dia. Masa call abg aku,abg aku ckp biar dia la yg mskkn duit kt adik aku tu.Ishh,aritu br je mskkn kt aku.Kesian abg aku dpt adik-adik mcm kami.huhuhu.Setakat dua tiga puluh tu aku bleh bg lg tp dh abg aku kata dia nk bg,ok je la.Aku pn br check smlm duit yg abg aku mskkn kt aku tu.. dua kali ganda dr yg aku jangka.hahaha. Aku ckp aritu nk skit je tp taktau plak abg aku bg lebih.Alhamdulillah laa..

Okeylaa.. masa utk study! Lepas ni nk cuti puas-puas.Td kakak aku pn dh ckp yg dia nk bawak kitorang sekali pegi Terengganu nnt. (Dan aku pn tersenyum dlm hati.huhu). Aku tau semua org excited psl kenduri kahwin tu.hahahaha.Adios..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feel free to drop any comments! =]