Jumaat, Mei 11, 2007

Dan exam pun berakhir...

Hari ni tamatlah sudah exam aku yg bermula pd 30 April aritu. Aku tak rasa gembira pn!!! Arghh.. bencinya..!! Bukan benci sbb exam dh abih tp benci sbb takleh jawab paper pg td. Kalau ikut pd jam kt komputer ni,mmg la dh msk ari Jumaat sbb dh pkl 1.30 pg pn tp anggap je la masih hari Khamis.Aku mmg frust menonggeng td.Nsb baik paper ptg td aku bleh jwb..cuma paper pg td tu aku rasa macam nk kantoi jek!Aduh!

Oklaa..kita tinggalkan bab exam yg dh berakhir tu.Aku cuma boleh berdoa moga-moga aku lulus la sbjk Mgmt Guru & Quality tu dan jugak semua subjek lain.Amin!

"Kawan-kawan yg dihormati (Wiyah,Kak Pija,Khalis,Zulfadli&Aizly), jemputlah ke rumah saya pd 19/5/07 nnt.Spt yg diketahui,kakak sy bakal berkahwin dan saya berharap kawan-kawan semua sudi la hadir nnt". Tak jauh..Kedah je..bukan Venezuela pn.hehe.(ni jemput btol2,tau bukan invite-invite chicken!) Anything,just contact me. Alamat rumah - Depan MRSM Pendang. Sekian,teima kasih!

2 ulasan:

  1. hahahahahha alamat umah pn sama nan chaein.....hadapan sekolah....tatau sekolah ape......mmg gitu ek kat sana? abis alamat sekolah tu mcmne? Depan rumah zura? ;)

    BalasPadam
  2. hahahaha.. ape plak alamat sekolah dpn umah sy? kebetulan,kt dpn tu ade sekolah. hah,alamat chaein pn dpn sekolah gak ke?tatau plak sy.

    BalasPadam

Feel free to drop any comments! =]